miercuri, 27 august 2008

G H I D
pentru candidatii parlamentari,

nu am fost parlamentar si nu am ocupat nici o functie de ales sau umit politic;am activat in profesie pentru a-mi asigura untrai decent, ceeace am reusit;
nu am avut si nici nu am relatii cu serviciile secrete sau de securitate, asa cum se intampla cu .......
nu am avut si nici nu am litigii cu justitia, asa cum au Adrian nastase, Miron Mitrea, Stefan Mihailescu, Ion Iliescu ......
nu obisnuesc sa primesc bani sub forma de salarii sau indemnizatii , prin absenteism cumface Mircea geoana, Ion Iliescu..
nu fac "ore scaun" adica nu fac prezenta pasiva care sa imi aduca venituri fara efort sau o contributie personala, cum fac...
inteleg sa fiu reprezentantul alegatorilor, platit cu echivalentul veniturilor medii ale lor sau chiar fara sa fiu remunerat,deoarece am asigurata existenta decenta din venituri anterioare
sustin reducerea numarului de parlamentaari corespunzator circumscriptiilor uninominale, fara alte cresteri arbitrare, costisitoare si aleatorii
ma simt responsabil fata de alegatori, fara sa imi permit sa sustin initiative legislative in interes de grup parlamentar, sau a altui grup de interese, in detrimentul alegatorilor si prin cheltuieli neeficiente din bani publici, asa cum .........
initierea de proiecte legislative pentru interzicerea circulatiei masinilor de teren in orasele de resedinta
aplicarea severa a reglementarilor si completarea sau modificarea lor pentru un trafic conform normelor europene respectiv in interesul majoritatii populatiei, prin benzi de circulatie in exclusivitate a mijloacelor de transport in comun, oprirea la bordura a acestora,, benzi pentru viraj la dreapta,
dezvoltarea patrimoniului national, prin intretinerea invelitoarilor, eliminarea lucrarilor cu caracter de provizorat in realizarea infrastructurilor rutiere si de utilitati, extinderea lucrarilor de mansardare etc.
spatiile verzi sa fie declarate de utilitate publica si extinse prin masuri obligatorii in cadrul realizarii noilor cladiri de locuit, corespunzator potentialului de locatari aferenti
limitarea preturilor speculative la terenurile urbane, prin impozitarea acestora la valoarea evaluata de proprietari la nivelul dorit de acestia , nivel maxim in tranzactii ulterioare.
masuri pentru cresterea sigurantei cetatenilor ,prin prezenta permanenta a organelor de ordine, limitarea la trei persoane a grupurilor neautorizate si innasprirea si aplicarea sanctiunilor pentru ultraj
eliminarea inegalitatilor prin desfintarea pensiilor acordate unor grupuri de pensionari \9militari,diplomati, magistrati etc)
reducerea costului energiei electrice prin dezvoltarea surselor regenerabile(eoliene, foto-voltaice, microhidrocentrale etc) si liberul acces pentru consumatorul persoana fizica la cele ieftine
atragerea de fonduri nerambursabile prin folosirea de proiecte tip sau refolosibile,I pentru captari de apa potabila, retele de alimentare cu apa potabila,canalizari, tratare apa, epurare apa, in comunitati associate
eliminarea cainilor fara stapan pentru a proteja cetatenii si fauna(iepuri, prepelite, dropi, ,potarnichi etc)
lucrari de restaurare a monumentelor istorice( castele, biserici cetati, cetati etc0 in parteneriat cu institutii europene interesate de patrimoniu European.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Domnule Dumitrescu, daca toti cei care au puterea in maini_ar pune in aplicare ideile Dumneavoastra, Romania ar deveni un exepmlu pentru celelalte state europene si nu numai.
Problema este ca si populatia ramane in urma, in unele cazuri, nu este interesata sa faca anumite proiecte si asta din cauza ca cei care pot sa le finanteze au altele "in camara", mai avantajoase, din punctul lor de vedere.