luni, 22 februarie 2010

Stimate doamne si domni,
Gropile din imbracamintea asfaltica sau de beton din drumurile patriei, a devenit o PROBLEMA NATIONALA, care consuma energie umana si resurse financiare care ar putea si ar trebui utilizate in scopuri mult mai benefice.
Problema este inadmisibila, in Romania care a format ingineri de poduri si sosele la Scoala de poduri si sosele, viitoarea si actuala Politehnica din Bucuresti.,in urma cu peste 100 de ani.
Orice explicatie si motivare este de neadmis la nivelul anilor 2010, cum nu a fost admisa la nivelul anilor interbelici.
O lucrare inginereasca se proiecteaza si se realiizeaza sa corespunda unor conditii, respectiv solicitari, pentru durata de viata indelungata. A nu se confunda lucrarile definitive cu cele provizorii.
Daca se intampla ceeace se intampla in fiecare an la noi este rezultatul CALITATII NECORESPUNZATOARE a lucrarilor, respectiv a materialelor si a manoperii utilizate.,in conditiile in care calitatea muncii este expresia cea mai cuantificata a PATRIOTISMULUI.
Cum ne putem numi patrioti in conditiile in care ne batem joc de resursele financiare ale tarii , de cele umane si de cele materiale.?
Unde se va ajunge in momentul in care se va mobila tara cu o retea de sosele si autostrazi? Ne vor ajunge respectivele resurse sa facem fata lucrarilor de reparatii.? In mod sigur nu. Este greu de imaginat la ce se va ajunge in viitor, daca in prezent cei 2,6 milioane mp de suprafata care necesita reparatii, inseamna imbracaminte pentru cca. 200 km de autostrada pe patru benzi
Sugerez si pot cere ca unul care ma intereseaza cum se folosesc banii nostrii transferati la bugetul statului, sa se faca un studiu comparativ privind volumul degradarilor si al costurilor in tari membre UE, sa se stabileasca firmele constructoare, care au generat situatia carora sa li se interzica in viitor realizarea de astfel de lucrari, deoarece aceste firme pun in PERICOL SIGURANTA NATIONALA
www.orizontluminos.blogspot.com

Niciun comentariu: