marți, 13 ianuarie 2009

Mesajul 612,
CAPITALA CAPITALEI,
Mi-am dorit ca sectorul,orasul,tara in care am muncit si traiesc sa fie un model pentru bunastarea populatiei; este si explicatia pentru care fac aceste interventii civice, benevole, neplatite.
Ca orice competitotr, am un sentiment neplacut cand sunt deposit in eforturile mele.
Aflu ca la Brasov , brazii sunt recuperate pentru a fi transpormati in biomasa, dupa ce au fost folositi ca POMI DE CRACIUN. La primaria din Brasov ,o persoana receptive, a vazut in Germania ca brazii se aduc de catre cetateni in incintele scolilleo de unde unde colectati spre refolosire
Aflu ca la Sf.Gheorghe se colecteaza in centre volante ,saptamanal, uleiul comestibil uzat si este trimis in Ungaria pentru a fi valorificat
Aflu ca la Timisoara ,politisti comunitari deghizati in femei prind hotii de buzunare in mijloacele de transport in comun.
Aflu ca la canalul Realitatea TV se practica mesaje transmise de catre cetateni, emisiunea “ martorocular” pentru a sesiza Aspecte negatice din viata de toate zilele.
AFLU CA LA INTERSECTIA STR. AV.POPISTEANU CU B-DUL ION MIHALACHE, PE O ALVEOLA PLASATA INTRE CELE DOUA FIRE DE CIRCULATIE AUTO DE INTRARE SI ESIRE DIN RESPECTIVA STRADA, O FIRMA DIN UE VA AMPLASA TREI CONTAINERE PENTRU COLECTAREA DESEURILOR RECULERABILE DE HARTIE,PLASTIC SI STICLA.
Ma intreb cum de nu exista in autoritatea locala na sectorului 1 (in primaries au in conslilul local) personae receptive la astfel de actiuni., fiind cunoscut faptul ca educatia si evolutia speciei umane are la baza preluarea prin imitare a unor actiuni omenesti..
www.orizontluminos.blogspot.com

Niciun comentariu: