luni, 28 decembrie 2009

Stimati domni,
Pe data de 05.dec.a.c. am primit un mesaj din partea d-voastra ,pentru care va multumesc, chiar daca am mai facut-o , mesaj care confirma ca apelurile mele ajung la destinatie si ca putin insemnata mea participare este apreciata. De altfel, initiativa mea este motivata de prevederea din Acordul Lisabona care mentioneaza ca principalul pilon al dezvoltariii este initiativa cetateneasca.
In acest sens , si in conformitate cu chemarea presedintelui Basescu la reconciliere si dezvoltare prin modernizare, sugerez ca inca de la inceputul anului 2010 ,calendarul presedintelui sa prevada intalniri lunare separate cu presedintii partidelor, patronatelor, asociatiilor oamenilor de afaceri , sindicatele, asociatiile civice etc. ocazie cu care sa ia cunostinta de interventiile acestora asupra proiectelor de reglementari legislative, de noi proiecte de reglementari prezentate guvernului sau in curs de a fi prezentate, de stadiul celor in curs de analiza la parlament si termenele de finalizare a acestora etc.
Aceasta modalitate de mediere intre partide , guvern, parlament si societatea civila, va lasa fara obiect unele acuze aduse presedintelui , se inscriu in obiectivul de mediere de catre presedinte. si este oportuna situatiei de incrancenare politica si de tensiuni sociale prin care trece societatea romaneasca.
Inainte de a continua si in noul an , rog sa confirmati ca adresa d-voastra functioneaza si in viitor.
Urez d-lui presdinte Traian basescu si d-voastra un An 2010 plin de realizari, de sanatate, noroc si satisfactii!
www. orizontluminos. blogspot.com

Niciun comentariu: